אייקון של יוזרהרשמה/ התחברות

ישומית HD הדרכה ופתרונות

המלצות

“כל מערכות החברה – החל מהייצור דרך ההפצה ועד למערכות החשבונאיות והניהוליות, הגיעו למצב מצויין” דני לוינסון , מנכ”ל חברת אבן א

אבן ארי החלה את פעילותה ב1997 תחת חברת ההנדסה האזרחית “אליקים בן ארי בע”מ” . בחודש מרץ 2016 נרכשה הפעילות מחברת ” אליקים בן ארי ” ונרשמה כחברה חדשה בם “אבן ארי גרין בע”מ” .

לאחר בדיקת מספר אפשרויות ליישומי תוכנה שיתנו מענה גם חשבונאית וגם ניהולית , הוחלט לרכוש את תוכנת הפריוריטי בגרסתה המסחרית . החל מחודש מרץ העסקנו מיישמת שהחלה ביישום התוכנה והעברת הנתונים מחשבשבת ומתוכנת CRM בשם “פולו-אפ”.

במקביל החלה לפתח ישומים ייעודיים עבור הפעילות שלנו .

היות ולא הכרנו את תוכנת הפריוריטי וגם מהלך המעבר היה מהיר , לא ידענו האם מיישמת עובדת נכון ועושה את הפיתוחים הנחוצים בצורה המיטבית . לאחר כחודשיים-שלושה של עבודה , המערכת לא תפקדה , היו הרבה באגים , והרגשנו שיישום המערכת אצלנו לא נבנה נכון .

חברה , אשר למדה אצל אנה בקורס מיישמים , הבינה את הצורך שלנו והפנתה אותנו לאנה מחברת ישומית .

כבר לאחר הפגישה הראשונה עם אנה הבנו שני דברים :

1. המערכת שלנו לא תוכננה כנדרש וגם לא נבנתה נכון

2. אנה הייתה האדם הנכון במקום הנכון

תוך שבוע אנה ישבה עמנו , עשתה אפיון למערכת שלנו והחלה בתיקונים לכל אורך ורוחב המערכת תוך גילוי מקצוענות לשמה , יעילות ובעיקר אכפתיות שכל כך הייתה חסרה לנו .

כבר אחרי חודש הגיעו כל מערכות החברה החל מהייצור דרך ההפצה ועד למערכות החשבונאיות וניהוליות לתפקוד מצוין .

היום לאחר כחצי שנה של עבודה משותפת והוספת נדבכים ופיתוחים נוספים למערכת , החברה עובדת בצורה מיטבית והרבה בזכותה של אנה .

אין לי ספק שכל חברה אשר תשכור את שירותיה של אנה , תוכל להיות סמוכה ובטוחה שהפקידה את מערכת הERP שלה בידיים המקצועיות ביותר . 

דני לוינסון , מנכ"ל חברת אבן ארי

דני לוינסון , מנכ"ל חברת אבן ארי

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקההמשך לקנות

    קריאת שירות

    שלחו לנו קריאת שירות מהירה

    התחילו שיחה
    שלום!
    אך נוכל לעזור?